Alaska Animal Rescue
Alaskas helte redder, rehabiliterer, forsker i og hylder de vilde dyr i USA’s sidste grænselænd. Disse dyreelskere repræsenterer tre berømte bevaringscentre og arbejder til lands, til vands og i luften på et af de mest udfordrende steder på vores planet for at beskytte Alaskas dyreliv.