Ansatte slæber sig gennem dagene på Dunder Mifflins papirfilial i Scranton.
Under ledelse af den komisk inkompetente Michael Scott slæber de ansatte sig gennem dagene på Dunder Mifflins papirfilial i Scranton, hvor svagheder, fejder og kontorromancer folder sig ud for et dokumentarholds kameralinser.
Andy træder til, da han hører, at hans familie er gået fallit. Dwight får et radiointerview.
Kvinderne på kontoret vil hjælpe Dwight med at få overtalt en vanskelig kvindelig kunde.
Clark udgiver sig for at være Dwights søn. Darryl gør sig bemærket til en jobsamtale.