Many Pieces of Something
Midt i en kaotisk spansk musikfestival søger en gruppe unge at finde sig selv i et farverigt univers af begær og drømme. De jagter deres drømme og støder på udfordringer, der sætter varige spor på deres vej mod voksenlivet.