The Eighth Family
Da de opfinder skudsikkert termoundertøj, får Basmacıgil-familien titlen som den ottende familie, en af verdens regerende magter. Men seks meget forskellige søskende prøver at drive familiens forretning, og deres velmente, men ineffektive indsats overbeviser deres far, Erol, om, at de "ikke behøver en fjende udefra".
Basmacıgil-familien, der er kendt for deres tekstilvirksomhed, får global magt med deres banebrydende opfindelse: skudsikkert termoundertøj. Denne bedrift giver dem titlen som den ottende familie, en af verdens regerende magter. Seks halvsøskende står nu over for den overvældende opgave at beskytte familiens nye status. Men deres klodsede, omend velmente forsøg på krisehåndtering, beslutningstagning og problemløsning presser deres far, Erol Basmacıgil, til at sige: "Vi behøver ikke en fjende udefra." Da den ægte trussel kommer frem, genopdager søskendeflokken sine bånd. Under Erols lederskab starter Basmacıgil-familien en intens kamp for at forsvare deres magt mod fjender udefra og indefra.
Basmacıgil-familien rejser til Miami til et møde for verdens regerende familier.
Mens Basmacıgil-familien undersøger gavemysteriet, tager deres fest en uventet drejning.
Familien er rystet over kidnapningen af Dilan, og søskendeflokken starter en eftersøgning.
Forberedelserne går galt før lanceringen, da Calloways krav skaber konflikt mellem Erol og Melike.
Mens Calloway er i krise, stiger spændingerne i familien, så Melike støder sammen med Erol.
Erol Basmacıgil konfronterer Nazif Boratav, hvilket starter et sammenstød mellem de to familier.