Extraordinary
Velkommen til en verden, hvor alle over 18 udvikler superkræfter. Alle pånær 25-årige Jen, der føler sig udenfor. Heldigvis holder hendes samboer - Carrie, Kash og en mystisk herreløs kat - hende fra at ryge ned i en brønd af selvmedlidenhed. I vildrede i den store, forvirrende verden og væbnet med intet andet end en smule håb og en masse desperation starter Jen sin rejse efter at finde sine måske-superkræfter. Alt imens finder hun måske lykken i også bare at være lidt okay.