The Eyes of Tammy Faye
THE EYES OF TAMMY FAYE er et intimt kig på den enestående opståen, fald og forløsning af televangelisten Tammy Faye Bakker (Jessica Chastain). I 1970'erne og 80'erne opbyggede Tammy Faye og Jim Bakker (Andrew Garfield) et blomstrende, religiøst tv-netværk og temapark - indtil rivaler, økonomiske fejl og skandaler væltede hendes imperium.
THE EYES OF TAMMY FAYE er et intimt kig på den enestående opståen, fald og forløsning af televangelisten Tammy Faye Bakker (Jessica Chastain). I 1970'erne og 80'erne steg Tammy Faye og Jim Bakker (Andrew Garfield) fra ydmyge kår til at skabe verdens største religiøse tv-netværk og temapark. Først blev de hyldet for deres budskab om kærlighed, accept og velstand. Tammy Faye var en legende for sine utrolige øjenvipper, idiosynkratiske sang og iver for at omfavne alverdens skikkelser. Men der gik ikke længe, før økonomisk fejlhåndtering, rænkesmedende rivaler og skandaler væltede deres nøje opbyggede imperium. THE EYES OF TAMMY FAYE er instrueret af Michael Showalter og skrevet af Abe Sylvia og byder også på Cherry Jones og Vincent D'Onofrio.