The Making of The Falcon and The Winter Soldier
Med dette insider-blik i denne nye, banebrydende serie, finder du ud af alt, hvad du har brug for at vide om, hvordan skuespillere og filmhold filmede denhøjtflyvende, verdensomspændende action, bragte fanfavoritter, såsom Emily VanCamps Sharon Carter og Daniel Bruhls Zemo tilbage, samt præsenterede nye figurer for at levere, hvad fans forventer af Marvel Cinematic Universe.