Camden
Camden foregår i Londons bankende musikhjerte og fortæller de ukendte historier om, hvordan nogle af verdens mest ikoniske musikeres liv og karrierer blev påvirket af denne bydel i London. Vi udforsker Camdens spændende historie via arkivoptagelser, observationsfilm og interviews. Vi hører verdenskendte musikere genopleve deres oplevelser i Camden. Fra de allerførste jobs til udsolgte koncerter, højdepunkter og nedture ved byture og en ungdom, hvor de opdagede musik.