Denne musikdokumentar hylder de bedste keyboardspillere med legender som Keith Emerson, Jon Lord, Rick Wakeman med flere. Filmen viser deres exceptionelle talent gennem optrædener og indsigtsfulde segmenter, der fremhæver disse virtuosers unikke stilarter og musikalske bidrag.