Jonas Brothers: The 3D Concert Experience
Jonas Brothers optræder med deres "Burning Up" og giver dig et VIP-kig på deres spændende liv på turne.
Tag et backstage-kort til Jonas Brothers' filmdebut. Kevin, Joe og Nick optræder med "Burning Up" og inviterer dig ind i deres personlige verden til et livs eventyr. Denne kolossale film sender verdens hotteste band direkte ind i den stue - inklusive gæsteoptrædener fra hitlistekunstnere som Demi Lovato og Taylor Swift. Sikr dit VIP-pass til en unik oplevelse med denne multitalentfulde trio, og få et intimt kig på, hvordan deres liv er uden for scenen og bag kulissen.