Fate
David, der læser til advokat, redder et tyrefægterholds chauffør og bliver hans afløser, da han hyres af Maestro, en legendarisk tyrefægter. På rejsen med Maestro møder han en verden af overtro. Mellem tyrefægtning og fester bliver han mod forventning venner med tyrefægteren, mens han brydes med sin egen skæbne. Til den sidste tyrefægtning i Madrid står Maestro over for sin største udfordring, og David konfronterer sin fremtid.
David rejser med gruppen, prøver kræfter med Marchena og opdager Maestros overtro.
De ankommer til Benidorm, en tyr slipper fri, og David bliver misforstået af nogle taxachauffører.
Efter at Juanlu er blevet såret af en tyr, går David og Maestro i byen og styrker venskabet.
Til den sidste tyrefægtning tænker David over sin fremtid og styrker venskabet med holdet.