Paolo's Happiness
Paolo Piangino er en meget lykkelig mand - fordi han kan græde. Han græder, når historier ender sørgeligt, og når de ender lykkeligt. Paolos tårer gør også andre mennesker lykkelige. De kan plukke Paolos lykke som blomster. Men de kan ikke fastholde den.