Keeping Up With The Kardashians
Den ikoniske realityserie om Kardashian-familien sætter fokus på en af Hollywoods mest berømte familier og følger de individuelle medlemmer i deres jagt på berømmelse, rigdom og hjemlig lykke. Ægteskaber, opbrud, børn og arbejdet med at opbygge et medieimperium stilles til skue for seerne, og familien holder aldrig igen. Kim, Khloé, Kourtney, Kris og de andre er en broget flok, som seerne slet ikke kan få nok af!
Et større stormagasin afgiver et tilbud på Dash, hvilket fører til et skænderi om fremtiden.
Kourtney glæder sig til Paris' modeuge og at se Kendall på podiet, men Kim bliver udsat for røveri.
Kim gennemgår et sidste indgreb på sin livmoder, men der opstår farlige komplikationer.
Efter at have fået nogle bekymrende nyheder om Kanye, skynder Kim sig hjem for at hjælpe ham.
Efter et stort skænderi mellem Rob og Chyna, føler søstrene pligt til at beskytte deres bror.
Scott er knust efter et rygte om, at Kourtney er sammen med en anden, og tyer til gamle laster.
Da familien konfronterer Scott i Costa Rica, fortæller Kourtney, at de aldrig kan være sammen igen.