Chip og Chap - Nøddepatruljen
Chip og Chap leder en lille, excentrisk gruppe dyrefigurer, der ikke kun overvåger "menneskeverdenen," men også dyrenes samfund, og løser mysterier, hvor de end sker. "NØDDEPATRULJEN" tager alle sager, der "falder gennem revnerne."