Chip og Chap: Parkliv
To små ballademagere tager på kæmpe eventyr, mens de forsøger at leve livet i en storby-park. Den nervøse og bekymrede Chip og den dagdrømmende dagdriver, Chap, er det perfekte, umage par. De er bedste venner men driver også hinanden til vanvid. I deres evige søgen efter agern får de selskab af Pluto, Butch og andre ikoniske Disney-karakterer, som de står overfor både små og store modstandere.
Plutos kastanjer bliver stjålet. / Chip møder en umulig baby. / Chip og Chap bliver tæt forbundne.
En pakkeboks driver Chip til vanvid. / Chap mistænker Chip. / Et dystert agern hypnotiserer Chip.
Chip lægger sig ud med en egernfamilie. / Chip og Chap tager på ferie. / Sherif Chip regerer parken.
Pluto er ikke velkommen som gæst. / Chaps løgn slår bagslag. / Chap har brug for et kram.
Chip fryser i andedammen. / Chip og Chap bliver håndlangere. / En ny hund ankommer til parken.
Butch hjemsøges. / Chip og Chap dækker over en forbrydelse. / Chip og Chap dyster i madlavning.
Chip og Chap bliver detektiver. / Chap inviterer Clarice på middag. / Chap gør sig som handy-egern.
Chip og Chap tager til byen. / Chip og Chap bliver snydt. / Chap er træt af at være Chips sidekick.