Mal d'Africa
Oplev Afrika gennem en naturfotograf, der er fængslet af kontinentets unikke tiltrækningskraft. Denne dokumentar fejrer Afrikas livlige landskaber, dyreliv og daglige rytmer og undgår sensationsjageri til fordel for skønheden i farver, lys og dufte.