Betrayal: Secrets & Lies
Betrayal: Secrets & Lies fortæller historierne om mennesker, hvis liv ødelægges af deres nærmeste, og om det mod, det kræver at overleve.
Kærlighed. Tillid. Bedrag. Betrayal: Secrets & Lies afslører de sande historier om mennesker, hvis liv ødelægges af deres nærmeste. Hvert afsnit følger et liv, der går i opløsning, og det mod, det kræver at overleve. Når loyalitet bliver til løgne, knuser sandheden ikke bare hjerter. Den forandrer alt.