Chad Powers
Otte år efter en utilgivelig brøler smadrede hans lovende fodboldkarriere, prøver quarterback-stjernen Russ Holliday at genoplive drømmen. Han forklæder sig som Chad Powers – en sær snegl med et skjult talent, der slutter sig til det kriseramte South Georgia Catfish-hold.