Shark vs. Ross Edgley
I fire udfordringer tager ultraatleten Ross Edgley kampen op mod havets ultimative atleter, herunder makrel-, tiger-, hammer- og stor hvidhaj.
Ultraatlet og verdensrekordholder Ross Edgley tager kampen op mod havets ultimative atleter, herunder makrel-, tiger-, hammer- og stor hvidhaj. Efter et inspirerende møde med en haj på hans svømmetur rundt om Storbritannien. Ross tester sin krop i fire udfordringer for at se, hvem der kan spise mest, vende på en tallerken, springe højst op af vandet og svømme hurtigst for at se, hvor hajagtig han kan blive.