Shark Beach with Anthony Mackie: Gulf Coast
Anthony Mackie er på en mission, hvor han afdækker spændingerne mellem hajer og kystsamfund for at finde ud af, hvordan vi kan dele havets rigdomme på en sikker måde.
Anthony Mackie, en passioneret lystfisker og stolt New Orleans-indfødt, er på en personlig mission for at afdække sandheden bag historier om hajer, der stjæler fra fiskere, i takt med at de bevæger sig tættere på vores byer. Med spændinger, der eskalerer i Den Mexicanske Golf, kommer Anthony tæt på havets største rovdyr og den nyeste hajvidenskab for at finde løsninger på, hvordan vi kan leve side om side.