Action og eventyr, Komedie
Disneys talende hvalpe er tilbage, hvor ingen hund har været før, på månen! Dette eventyr er et lille skridt for hunden, et kæmpeskridt for hunderacen. Med deres nye stjernevenner må de bruge mod og opfindsomhed og planlægge en månelanding ofor derefeter at forberede turen hjem. Har de det, der skal til? Space Buddies - Hvalpene i rummet er en utrolig historie om teamwork og loyalitet.