Koncerter, Musik
Dette er den ultimative samling af klassisk rock med legendariske optrædener af genrens mest definitive numre. Se Asia optræde med "Heat of the Moment" og den originale Free-besætning levere en mægtig udgave af "Alright Now" i en fejring af rockhistorien.