Phone Booth
Stuart bruger en udendørs telefonboks til at ringe til sin kæreste, fordi hans kone holder styr på hans mobiltelefonregninger. Men da Stu tager telefonen i telefonboksen, starter rædslen.
Stuart Shepard (Colin Farrell) er en noget snusket journalist, der bruger en udendørs telefonboks til at ringe til sin kæreste, fordi hans kone holder styr på mobiltelefonregningerne. Men da Stu tager telefonen i telefonboksen, begynder rædslen. Nu er det et kapløb mod uret, da Stu skal overliste en psykotisk snigskytte i et hektisk kapløb fra telefonboksen til frihed.