11 september Brandstationen
Dette er den inspirerende historie om heltemod og de ofre, som frygtløse brandmænd, der levede og arbejdede i skyggen af tvillingetårnene i New York, måtte gøre.
Dette er den inspirerende historie om heltemod og de ofre, som de frygtløse brandmænd, der levede og arbejdede i skyggen af tvillingetårnene i New York, måtte gøre. 9/11 Firehouse ser på Ten House, brandstationen ved siden af World Trade Center, samt broderskabet og båndet mellem brandmændene, der risikerede deres eget liv for at redde andre. Brandfolkene med base på Ten House var de første inde og de sidste ude, da de to fly ramte World Trade Centers tvillingetårne. Denne øjenåbnende dokumentar fortæller deres bemærkelsesværdige, hjerteskærende historie gennem interviews og arkivmateriale fra Ground Zero.