Private Practice
I denne spinoff-serie fra Greys Hvide Verden fortsætter kirurgen Dr. Addison Forbes Montgomery som Derek “McDreamy” Shepherds ekskone. Hun har brug for at starte på en frisk, forlader Seattle Grace og begynder at arbejde sammen med sine tidligere studiekammerater, lægerne Naomi og Sam Bennett, på Oceanside Wellness Group-klinikken i Californien. Bennett-parret, der er nyskilte, kæmper for at få tingene til at fungere af hensyn til deres teenagedatter Maya og klinikken. Der er en gnist mellem Addison og Pete Wilder, der er specialist i alternativ medicin. Hun ved ikke, at han sørger over tabet af sin afdøde kone. Psykiateren Violet, børnelægen Cooper og receptionisten/jordemoderstuderende Dell udgør resten af de ansatte. Stabschef Charlotte fra det lokale hospital billiger ikke klinikkens tilgang til behandling og mener, at den er uortodoks. Addison skal vænne sig til udfordringerne i en ny by, en ny livsstil og en ny måde at arbejde på.