Alien vs. Predator
En flok videnskabsmænd på en ekspedition bliver fanget i den kataklysmiske kamp mellem aliens og predators - og uanset hvilken art der vinder, så taber menneskene.
De ikoniske væsener fra to af de mest skræmmende film støder sammen i kampen om overherredømme på jorden. Opdagelsen af en forhistorisk pyramide begravet under Antarktis' is sender en flok videnskabsmænd og eventyrere til det frosne kontinent. Da de kommer forvandles nysgerrighed til frygt, da to raserende rumvæsenracer fører krig, og menneskehedens skæbne hænger i en tynd tråd. Uanset hvem der vinder, så taber menneskene.