Ana De Dia
Ana er en eksemplarisk pige, der er opdraget i en middelklassefamilie. Udseendet af en dobbeltgænger, der begynder at leve hendes liv og udføre alle hendes forpligtelser, giver Ana mulighed for at antage total anonymitet for første gang.