Barcelona (Un Mapa)
I Barcelonas gamle kvarter står seks byboere over for ensomhed i en alderdomsbolig. Et ældre par, hendes bror og tre lejere, herunder en gravid pige fra Sydamerika, samles, mens den ældre mand, der nærmer sig døden, søger ensomhed i sine sidste dage. I denne uanseelige lejlighed i Barcelona udfolder livets kompleksiteter sig.