Bedtime Stories
Komikeren Adam Sandler har hovedrollen i denne familiekomedie, der er pakket med eventyr og hjerte. Da Skeeter Bronson (Sandler) babysitter sin søsters (Courteney Cox) børn, løber hans fantasi løbsk, mens han fortæller godnathistorier, hvor han altid selv er helten. Børnen er tryllebundne og bidrager med deres egne idéer. Så sker det forunderlige. De natlige fantasier bliver til virkelighed.