Bringing Down the House
Peter Sanderson (Steve Martin) er en halvkedelig advokat fra Los Angeles, som ikke kan glemme sin eks-kone. Men han prøver, og i en chat på nettet finder han en ung, blond, kvindelig advokat. Da Peter inviterer hende hjem, får han sit livs chok - hun er slet ikke blond og slet ikke advokat. Hun hedder Charlene (Queen Latifah) og er stor, højrøstet og stukket af fra fængslet! Charlene påstår imidlertid, at hun er uskyldig, og vil have Peters hjælp til at blive renset for al mistanke. Da Peter nægter, begynder Charlene stille og roligt at forvandle Peters velordnede tilværelse til et kaos. Ét stort kaos... Instruktøren Adam Shankman har med ”Bringing Down The House” lavet en vidunderlig, varm og sjov komedie om, hvad der sker, når forskellige verdener mødes. Steve Martin er strålende som den stilsikre advokat, der pludselig står midt i noget værre rod. I rollen som den vilde Charlene ses hiphop-stjernen Queen Latifah. Filmen gik direkte ind på en førsteplads på den amerikanske bioliste!