Coyote Ugly
Ironisk nok får den generte, uskyldige Violet et job som bartender på byens hotteste natklub: Coyote Ugly.
Hvis en drøm bare forbliver en drøm, sker der ikke noget. Sådan tænker Violet (Piper Perabo), som pakker kufferten og flytter fra sin far (John Goodman) i det søvnige Jersey for at starte en karriere som sangskriver i New York. Trods høje ambitioner, stædighed og talent må hun sande, at konkurrencen i pladebranchen er hård, og i stedet ender hun med at tage et job som bartender i natklubben Coyote Ugly. En hektisk karriere tager fart, og med nye venner og en ny kæreste (Adam Garcia) går livet pludselig som en leg i den pulserende storby. Spørgsmålet er nu, om hun er villig til at risikere alt for at give sin drøm en chance til. En film af Jerry Bruckheimer.