Date Night
Steve Carell, Tina Fey og Mark Wahlberg i en sjov forvekslingskomedie! Claire og Phil Fosters hverdag er blevet kedelig, men da de med ét må kæmpe mod korrupte betjente, kriminelle og en vanvittig taxachauffør, husker de, hvorfor de passer så godt sammen.