Diane Von Furstenberg: Woman in Charge
Historien om den ikoniske pioner kendt i hele verden ved sine initialer DVF. Barn af en Holocaust-overlever, prinsesse gennem ægteskab og grundlægger af et modebrand. Med interviews med Oprah Winfrey, Marc Jacobs, Hillary Rodham Clinton og flere.