En Forunderlig Verden
Walt Disney Animation Studios' originale actionfyldte eventyr "En Forunderlig Verden" introducerer en legendarisk familie af opdagelsesrejsende, når de forsøger at navigere i et ukendt, forræderisk land sammen med en broget besætning, herunder en drilsk klat, en trebenet hund og en masse glubske væsner.