Free Solo
Et slående og intimt portræt af solo friklatreren Alex Honnold, mens han gør klar til at en livslang drøm: bestigningen af verdens mest berømte klippe — den 950 meter høje El Capitan i Yosemite National Park — uden reb. De anerkendte filmfolk E. Chai Vasarhelyi og Jimmy Chin optager den dødsforagtende klatring med kunstneriske dygtighed og et mesterligt kameraarbejde.