Fresh
FRESH følger Noa, der møder den besnærende Steve i en købmandsbutik og – grundet hendes frustration over dating-apps – tager en chance og giver ham sit nummer. Efter deres første date bliver Noa betaget og accepterer Steves invitation til et romantisk weekendophold, men opdager, at hendes nye elsker gemmer på nogle usædvanlige lyster.