Glass
M. Night Shyamalan forener historierne fra to verdensomspændende filmhit, 'Unbreakable' og 'Split', i en sprængfarlig, ny tegneseriethriller! David Dunn (Bruce Willis) jagter Dyret (James McAvoy) i en række af eskalerende konfrontationer, mens den gådefulde mr. Glass (Samuel L. Jackson) holder på hemmeligheder, der er af største betydning for begge mænd.
M. Night Shyamalan forener historierne fra to af sine mest fremtrædende og originale film, 'Unbreakable' og 'Split', i en sprængfarlig, ny tegneseriethriller. Efter slutningen på Split' jagter David Dunn (Bruce Willis) Dyret (James McAvoy) i en række af eskalerende konfrontationer. Men den gådefulde Elijah Price (Samuel L. Jackson), som også kendes under sit pesudonym mr. Glass, dukker op som den, der trækker i trådene og holder på hemmeligheder, der er af største betydning for begge mænd, i denne fængslende kulmination på Shyamalans verdensomspændende filmhit!