Fluen
En videnskabsmand, der er tæt på en vigtig opdagelse, bliver forvandlet til en flue, da hans eksperiment går galt.
I en genindspilning af kultklassikeren fra 1958 forvandler en ung videnskabsmand sig til en flue i et eksperiment, der går helt galt.