Signs
Fra M. Night Shyamalan kommer historien om familien Hess, som vågner en morgen med et 150 meter stort cirkelformet tegn i deres baghave. Graham Hess og hans familie får at vide, at væsner fra det ydre rum står bag tegnet i deres have.
Fra forfatter/instruktør M. Night Shyamalan kommer her historien om familien Hess i Bucks County, Pennsylvania, som vågner en morgen med et 150 meter stort cirkelformet tegn i deres baghave. Graham Hess (Mel Gibson) og hans familie får at vide, at væsner fra det ydre rum står bag tegnet i deres have. De ser med stigende frygt til, mens flere og flere tegn bliver fundet rundt i hele verden. "Signs" er en følelsesladet fortælling om en familie, som gennemlever den sidste, frygtindgydende tid på Jorden, før verden bliver invaderet.