Hitlers kamp mod pressen
Så tidligt som i 1920 skrev journalister fra Munchener Post om den fare, som Hitler udgjorde. Urokkelige og frygtløse skrev de om nationalsocialismen. Hitler kaldte dem 'Munchener Pest' eller 'djævlens værksted' og truede dem gennem grupper af bøller. I dag er disse modige redaktører og deres avis næsten blevet glemt. Kun en bog om dem er nogensinde blevet offentliggjort - i Brasilien.