Hokus Pokus kosteskaft
Da unge Charlie, Carrie og Paul flytter til en lille engelsk landsby under 2. verdenskrig, opdager de, at deres værtinde, frøken Price, er en hekselærling. Hun fortryller en seng, og de flyver til fantasiøen Naboombu for at finde en trylleformular, der skal redde England. Indeholder afbildning af tobak.