Skat, barnet er forstørret
Den skøre opfinder Wayne Szalinski kommer ved et uheld til at ramme sin to-årige søn med en forstørrelsesstråle, der får ham til at vokse, hver gang han kommer i kontakt med elektricitet. Inden længe er knægten 30 meter høj. Han er tiltrukket af de skinnende lys fra Las Vegas, og intet kan stoppe ham. Jagten er i gang. Du kan glæde dig til at grine i stor stil! Indeholder brug af tobak. Indeholder afbildning af tobak.