Hypnotisøren
En familie i Stockholm bliver meningsløst myrdet, og den eneste overlevende er den 15-årige søn. Vidnet ligger i koma, mens familiens ældste datter er forsvundet sporløst. Kriminalkommissær Joona Linna frygter, at hun kan blive morderens næste offer, og i et kapløb med tiden overtaler Linna hypnotisøren Erik Maria Bark til at få vidnet til at aflægge forklaring under hypnose.
En familie i Stockholm bliver meningsløst myrdet, og den eneste overlevende er den 15-årige søn. Vidnet ligger i koma og svæver mellem liv og død og kan derfor ikke afhøres på normal vis. Samtidig er familiens ældste datter forsvundet sporløst. Kriminalkommissær Joona Linna frygter, at hun kan blive morderens næste offer, og i et kapløb med tiden overtaler Linna hypnotisøren Erik Maria Bark til at få det komatøse vidne til at aflægge forklaring under hypnose.