Snabba cash
I Stockholms underverden møder tre meget forskellige individer hinanden, hvilket får voldsomme konsekvenser. Jorge er flygtet fra fængslet og bliver jaget af både politi og mafia. Mrado er håndlanger for den jugoslaviske mafia, mens JW tilbringer tiden som en stor kanon på fancy klubber. Alle tre skæbner flettes dog snart sammen.