The Shape of Water
Fra den dygtige historiefortæller Guillermo del Toro kommer endnu et eventyr fra en anden verden, der foregår i 60'ernes Amerika, hvor en kvindes liv ændrer sig for altid, da hun opdager et hemmeligt eksperiment.
Fra den dygtige historiefortæller Guillermo del Toro kommer dette eventyr fra en anden verden, der foregår i 60'ernes Amerika under Den Kolde Krig. Elisa er en stum rengøringsdame (Sally Hawkins), som er fanget i et isoleret liv i et sikkerhedsbeskyttet statslaboratorium, til hun opdager et hemmeligt eksperiment. Så begynder hun på en overraskende udviklingsrejse, til hun finder kærligheden i denne magiske historie, som Octavia Spencer også spiller med i.