LEGO Disney Prinsesser: Det gådefulde slot
Tiana, Vaiana, Snehvide, Rapunzel og Ariel er på eventyr, da de bliver transporteret til et mystisk slot. De opdager hurtigt, at Gaston har lagt en ond plan for at overtage alle deres kongeriger! Prinsesserne skal arbejde sammen for at løse udfordringer gemt dybt inde i slottets mure og forsøge at redde deres kongeriger fra Gaston.
Den helt nye special "LEGO Disney Prinsesser: Det gådefulde slot" tager Tiana, Vaiana, Snehvide, Rapunzel og Ariel ud på et eventyr, mens de bliver transporteret til et mystisk slot. Kort efter ankomsten opdager de hurtigt, at Gaston har skruet en ond plan sammen for at overtage alle deres kongeriger! Prinsesserne skal arbejde sammen for at løse udfordringer gemt dybt inde i slottets mure og forsøge at redde deres kongeriger fra Gaston. Vil tapperhed, hurtig tænkning og venskab sejre?