Marvel Studios: At samle et univers
I denne eksklusive primetime-dokumentar tages publikum længere med ind i Marvel Cinematic Universe end nogensinde før og tilbydes forsædepladser til tilblivelsen af Marvel Studios, de rekordbrydende film, kulturfænomenet og videre udvikling af universet af Marvel Television. Marvels første tv-program inkluderer eksklusive interview og optagelser bag kulissen fra alle Marvel-film, Marvel One-Shots, og Marvels Agents of S.H.I.E.L.D. Du får også et smugkig på fremtiden for Marvels Agents of S.H.I.E.L.D. og optagelser bag kulissen fra Marvel Studios-hits som Captain America: The Winter Solder og Guardians of the Galaxy, inklusive et kig på Marvels Avengers: Age of Ultron.