Nature Boy
Sandhed eller fiktion? Det er det afgørende spørgsmål bag den lange historie om professionel wrestling. I Nature Boy, en "30 for 30"-dokumentar, er sandheden mærkeligere end fiktion, da Ric Flairs liv bliver undersøgt af instruktør Rory Karpf, der blotter sjælen på ​​en person, som millioner af fans tror, de kender.
Sandhed eller fiktion? Det er det afgørende spørgsmål bag den lange historie om professionel wrestling. I Nature Boy, en "30 for 30"-dokumentar, er sandheden mærkeligere end fiktion, da Ric Flairs liv bliver undersøgt af instruktør Rory Karpf, der blotter sjælen på ​​en person, som millioner af fans tror, de kender. To brutalt ærlige interviews med Flair gennemført med 16 måneders mellemrum giver filmen indsigt i hans episke karriere - fra undfangelsen af ​​hans blonde Adonis-karakter til de herlige NWA-dage og The Four Horsemen til hans gribende sidste år i ringen. Derudover hører vi historien fra alle de store wrestlere: Triple H, The Undertaker, Baby Doll, Shawn Michaels, Jim Ross, Ricky Steamboat, Sting og Hulk Hogan. Som en ægte wrestler var han højt elsket. Hans "Woooo"-showmanship blev efterlignet af atleter fra andre sportsgrene, samt indenfor hip-hop. Men som interviews med familiemedlemmer og Flair vil afsløre, maskerede hans hektiske livsstil en ensomhed hos en mand, der aldrig kunne behage sin læge-far og derefter løb væk fra sine egne koner og børn - og mod en næsten ubærlig tragedie. Det var Ric Flair, der sagde, "Hvis du vil være manden, skal du slå manden." I denne film vil du komme til at møde manden.