Olivia Rodrigo: driving home 2 u
Sanger og sangskriver Olivia Rodrigo tager på en velkendt rejse fra Salt Lake City, hvor hun begyndte at skrive sit debutalbum "SOUR", til Los Angeles. Undervejs mindes hun, hvordan det var at skrive og skabe sit rekordsættende album, og hun deler sine følelser som ung kvinde i en bestemt periode af sit liv.
Sanger og sangskriver Olivia Rodrigo tager på en velkendt rejse fra Salt Lake City, hvor hun begyndte at skrive sit debutalbum "SOUR", til Los Angeles. Undervejs mindes hun, hvordan det var at skrive og skabe sit rekordsættende debutalbum, og hun deler sine følelser som en ung kvinde i en bestemt periode af sit liv. Gennem nye live-arrangementer af hendes sange, intime interviews og aldrig før sete optagelser fra skabelsen af albummet kommer seerne med Olivia på en filmisk rejse, der udforsker historien bag "SOUR". “Olivia Rodrigo: driving home 2 u” er produceret af Interscope Films og Supper Club.