Prey
Historien udspiller sig i Comanche Nation for 300 år siden og handler om Naru, en dygtig kriger, der er opvokset i skyggen af legendariske jægere, der strejfer omkring i USA. Da hendes lejr trues, påtager hun sig at beskytte sit folk. Det bytte, hun forfølger: et højt udviklet rovdyr med et teknisk avanceret arsenal. "Prey" skriver historie som den første film, der er dubbet på comanche, og første gang en film har premiere på et indiansk sprog samtidig med den engelske version.